صبح امروز ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی که به مناسبت روز ملی کیفیت از سوی اداره استاندارد استان اصفهان در اتاق بازرگانی برگزرا شد، شرکت نیروکلر به عنوان یکی از واحدها نمونه استانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

مهندس علی صالحی، مدیر عامل نیروکلر در این باره اظهار داشت: کسب عنوان واحد نمونه استاندارد توسط یک مجموعه نشان می دهد که شرکت در زمینه کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و تولید محصولات متناسب با نیاز بازار و متمایز از سایر رقبا موفق بوده است.
مدیرعامل نیروکلر در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: نیروکلر در بحث استاندارد همواره جزو شرکت های پیشرو بوده و هست و حتی در تدوین پاره از استانداردهای ملی محصولات شیمیایی با اداره استاندرد همکاری داشته. از طرفی آزمایشگاه مرکزی این شرکت نیز جزء یکی از چندین آزمایشگا‌های همکار اداره استاندارد است به همین دلیل همواره خود را ملزم کرده ایم محصولاتی حتی فراتر از پارامترهای استاندارد تولید کنیم که نتیجه آن افزایش روز افزون تقاضا برای محصولات نیروکلر در خارج و داخل مرز های کشور هستیم.

 

صالحی با اشاره به اینکه نیروکلر پیش از این نیز در هفت دوره موفق به کسب این عنوان شده است گفت: جا دارد از کلیه کارکنان اداره استاندارد اصفهان به عنوان زیر مجموعه  از سازمان استاندر کشور  تشکر کرد چرا که با ارزیابی های دقیق و با نگاه تخصصی و کارشناسی و تطبیق گرایانه تمام پارامترها همواره تلاش کرده اند که بهترین‌های هر صنعت به عنوان واحد نمونه انتخاب شوند و احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد.

مدیر عامل نیروکلر در پایان با ابراز خرسندی از عملکرد نیروکلر ، اضافه کرد: کسب مجدد واحد نمونه از سوی اداره استاندارد استان اصفهان  برای هشتمین بار موید عملکرد خوب و منطبق با اصول استاندارد کلیه بخش های مختلف این مجتمع می باشد و از همین رو این موفقیت را به تمام کارکنان شرکت نیروکلر تبریک عرض می نمایم .