به نام خدایی که دگرگون کننده قلب هاست

 

روزگار نو معطر به عطر بهشتی بهار، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. و فرصتی است گرانبها برای سپاس از ایزد منان به پاس این موهبت و تفکر به آنچه که شد و اتفاق افتاد.

دوستان و همکاران گرامی، به خود مفتخرم که سالی سخت و پر چالش را به پشتوانه تعهد، تخصص، همّت و همراهی شما همراهان با عملکردی درخشان پشت سر گذاشتیم. سال گذشته آوردگاهی بزرگ برای صنایع مختلف بود تا توان و … خود را به بوته آزمایش بگذارند. جایی که مشکلات خارجی و داخلی دست به دست هم داده بودند تا چرخ صنعت میهن این مرز و بوم را از گردش بازبدارند اما گردش زمانه و همت مردان و زنان غیور میهن عزیزمان ایران نقشه هایشان نقش بر آب کرد و خداوند را سپاس که نیروکلر نیز با صلابت تمام از این گذر سخت عبور کرد. به سرانجام رساند پروژه موفقیت آمیز افزایش ظرفیت محصول استراتژیک پرکلرین، افزایش ظرفیت تولید تاسیسات، بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل، کسب تقدیرنامه جایزه تعالی سازمانی، توسعه بازارهای جدید فرامرزی و چندین پروژه دیگر گواهی است بر این مدعا.

این جانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز، این میراث کهن ایران زمین و حلول ماه مبارک رمضان، تقارن این دو ایام خجسته و شریف را به فال نیک و نوید بخش روزگاری روشن تر از گذشته  میگیرم و امیدو ارم به همراهی و همدلی شما بتوانیم پروژه هایی مانند افزایش ظرفیت محصول MCA و سود پرک را با موفقیت مورد بهره برداری قرار دهیم وبه پاس تلاشها و عملکرد درخشان مجموعه نیروکلر با موافقت و حمایت هیئت مدیره نگاهی ویژه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان پرتوان این مجموعه داشته باشیم.

امیدوارم همواره ایام به کامتان و کامیابی همنشین ایامتان باد.

 

علی صالحی

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت نیروکلر