مهندس صالحی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت نیروکلر با ارسال پیامی به مناسبت ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی از کارکنان واحد ایمنی، بهداشت شغلی و اکیپ مقابله با حوادث شرکت تشکر و قدردانی نمود. در متن این پیام آمده:

 

بنام خدا

همکاران عزیز و گرامی

هفتم مهرماه، برای همه کارکنان تلاشگر سازمان و بویژه برای پیشگامان و مروجان فرهنگ سلامت و ایمنی ، روز مبارک و فرخنده ای است تا با یادآوری وظایف سخت و هوشیاری بیش از پیش این عزیزان سپاسگزار کوشش های ارزنده و خدمات شایسته آنان باشیم.

اینجانب روز خجسته ایمنی و آتش نشانی را صمیمانه به همه همکاران گرامی در شرکت نیروکلر بویژه همکاران سرافراز واحد ایمنی و اکیپ مقابله با حوادث، تبریک و تهنیت می گویم و با افتخار از رویکردهای خردمندانه، کاربست تدابیر لازم و آمادگی مستمر آنان برای صیانت از سرمایه های انسانی در مواجهه با انواع مخاطرات و حوادث، تجلیل و قدردانی می نمایم.

امید است با تاکید بر ضرورت و تقدم ایمنی در فرهنگ سازمانی مجتمع و نیز مشارکت همگانی در مسیر اهداف عالیه سازمان، همچنان راهبرد پیشگیرانه و نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی در سازمان را به خاطر داشته و با استفاده از دانش روز و اجرای فرایندهای ایمنی در راستای پیشرفت و تعالی گام برداریم.

از درگاه ایزد منان برای همه همکاران و خانواده‌های محترم از جمله همکاران فداکار و اثرگذار بخش ایمنی، بهداشت حرفه ای و اکیپ مقابله با حوادث، شادکامی و موفقیت روزافزون را مدد می نمایم.

علی صالحی

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت نیروکلر