مهندس علی صالحی، مدیر عامل شرکت نیروکلر به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر طی پیامی این روز را به کلیه کارگران شرکت نیروکلر تبریک گفت در متن پیام آمده؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«استقلال کشور و ملت به تلاش کارگران بستگی دارد»(مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر بهانه ایست که از تلاش و کوشش قشر پرتوان و خستگی ناپذری کارگر تشکر و قدر دانی کنیم .
روز کار و کارگر یادآور تلاش مردانی با اراده های پولادین است که در سرما و گرما و در شرایط سخت باروحیه ای خستگی‌ناپذیر، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی، چرخ تولید و اقتصاد کشور را به گردش در آورده اند.
شرکت نیروکلرنیز این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش کارگران با همّت خود گامی بزرگ را در سال ۱۴۰۱ و در در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برداشته و جایگاه خود به عنوان شرکتی پیشرو و سرآمد در صنعت کلر آلکالی در کشور و همچنین برندی معتبر در منطقه را با قدرت حفظ نماید.
این جانب به همراه تمام اعضای هیئت مدیره این روز را به کارگران ارجمند شرکت نیروکلر تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

علی صالحی      
مدیر عامل شرکت نیروکلر