وحید نام نیک مدیر عامل شرکت نیروکلر با بیان اینکه سه پروژه افزایش ظرفیت محصولات آبژاول و پرکلرین در مجتمع اصفهان و MCA (مونوکلرو استیک اسید) در مجتمع یزد در این سال کلید خورده ، از پیشرفت این پروژه ها ابراز رضایت کرد.


مدیر عامل نیروکلر در این باره گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال “جهش تولید” نام گذاری شده است، تلاش کردیم تا بتوانیم به این شعار جامعه عمل بپوشاینم. از این رو افزایش ظرفیت سه محصول استراتژیک آبژاول، پرکلرین و MCA (مونوکلرو استیک اسید) را در دستور کار قرار دادیم.
عضو هیئت مدیره نیروکلر با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه ای طرح توسعه خاطر نشان کرد: هفته گذشته موفق شدیم تجهیزات مربوط به طرح توسعه آبژاول را در مدارتولید قرار دهیم. همچنین طبق برآوردهای صورت گرفته،میزان پیشرفت پروژه افزایش ظرفیت محصول پرکلرین تا امروز بیش از ۳۰ درصد بوده که با توجه به شرایط ناشی از همه گیری کرونا، تحریم ها، کمبود نیروی انسانی و غیره… قابل قبول است.
وی افزود: با توجه به اینکه ۸۰ درصد عملیات پروژه شامل طراحی، نقشه کشی و ساخت تجهیزات توسط کارکنان و متخصصان شرکت انجام شده ، این میزان پیشرفت بسیار رضایت بخش است. طبق برنامه ریزی های انجام شده این پروژه در مرداد ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و ظرفیت تولید پرکلرین با اجرای این طرح از ۱۰ به ۱۸ تن در روز افزایش خواهد یافت.
نام نیک در پایان با اشاره به اتمام عملیات طراحی و نقشه کشی پروژه افزایش ظرفیت محصول MCA (مونوکلرو استیک اسید) و آغاز فاز عملیاتی این پروژه از کلیه کارکنان و اعضای هیئت مدیره تشکر و قدردانی نمود.