شرکت نیروکلر طبق آخرین گزارش ماهیانه خود مربوط به آبان ماه  با ۸۰۰ میلیارد ریال فروش توانست برای چندمین بار در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ موفق به شکستن رکورد فروش خود شود.

علی صالحی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل در این باره اظهار داشت: با یک نگاه اجمالی به گزارش های مالی منتشر شده یکی دو سال گذشته به جرات می توان گفت نیروکلر با سرعت قابل قبولی بر ریل موفقیت در حال حرکت است که پیاده سازی استراتژی های درست بر اساس اطلاعات واقعی، شناخت درست بازار، اعتماد و حمایت اعضای هیئت مدیره و هماهنگی واحد های تولیدی، تعمیراتی و پشتیبانی که حاصل روحیه همبستگی و همدلی در این سازمان است قوای اصلی نیروی محرکه آن می باشد .

مدیر عامل نیروکلر با اشاره به ثبت چندین رکورد در میزان تولید روزانه و همچنین میزان فروش ماهانه در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ خاطر نشان شد: با احتساب رکورد فروش آبان ماه توانستیم علاوه بر بهبود رکوردهای قبلی، میزان فروش کلی در سال مالی جاری را به حدود هشت هزار میلیارد ریال برسانیم که ۳۵درصد بالاتر از بودجه تعیین شده است. و این را می توان نشان از عملکرد قابل قبول شرکت نیروکلر با توجه به شرایط موجود در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ بر شمرد.

صالحی در پایان با تاکیید بر نقش همبستگی و هم افزایی در دستیابی به این دستاورد گفت: بی شک نقش موثر همدلی وحمایت کارکنان  شرکت در کلیه بخشها در رسید به این موفقیت کاملا مشهود است. توان و تخصص و تعهد یک یک این عزیزان باعث شده نیروکلر همواره در مسیر پیشرفت در حرکت باشد و به عنوان یکی از واحد های تولیدی نمونه در سطح استان و حتی کشور شناخته شود.