به مناسبت ۷ مهر ماه، روز ملی ایمنی و آتش نشانی صبح امروز شنبه ۸ مهر ماه مهندس فرهمند، رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان به همراه دو تن از کارشناسان خود در جلسه کمیته تخصصی ایمنی شرکت نیروکلر حضور به هم رساندند.

در ابتدای این جلسه آقای فرهمند ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شرکت نیروکلر در زمینه رفاهیات کارکنان، امور کارگری، ایمنی و فرهنگی، این سازمان را یک شرکت زنده و کاملاً پویا خواند و افزود: نیروکلر با توجه به رعایت تمام اصول، استاندارد ها و بخشنامه‌های اداره کار، یکی از شرکت‌های شاخص در سطح شهرستان و حتی استان می باشد و این مایه مباهات شهرستان فلاورجان است.

فرهمند در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: نیروکلر از حیث رسیدگی به امور ایمنی کارکنان با در نظر گرفتن هر شاخصی یکی از شرکت‌های سرآمد شهرستان است و آمار پایین حوادث در این شرکت خود گواه این ادعاست.

علی صالحی، مدیر عامل شرکت نیروکلر نیز ضمن تبریک این روز به تمام کارکنان واحدایمنی و بهداشت شغلی، اعضای کمیته مقابله با حوادث، خاطر نشان شد: توجه به ایمنی، مختص به یک روز نیست. ایمنی را باید همواره در الویت قرار داد.

مدیرعامل افزود: تنها هنگام بروز حوادث است که اهمیت ایمنی و اقدامات انجام شده در این رابطه مشخص می شود. حوادثی که با عدم رعایت موارد ایمنی برای کارگران اتفاق می افتد ممکن است تمام زندگی کاری و شخصی ایشان را تحت الشعاع قرار دهد. از این رو تلاش کردیم  با تأمین وسایل حفاظت فردی مناسب، فرهنگ سازی و تشویق کارکنان به رعایت موارد ایمنی از طریق نظام تشویقی، از سرمایه انسانی خود که با ارزشترین سرمایه و دارایی هر شرکت صنعتی است صیانت و حفاظت کنیم.

مهندس صالحی در پایان ضمن تبریک این روز به تمام کارکنان واحد ایمنی و بهداشت شغلی، اعضای کمیته مقابله با حوادث، روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به ایشان تبریک گفت.

گفتنی است در ادامه جلسه کمیته ایمنی با حضور رییس و کارشناسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان برگزار گردید.