میزان تولید ماهانه محصول پرکلرین از مرز ۵۰۰ تن عبور کرد.

امید کریمی فرد، معاون فنی و بهره برداری مجتمع نیروکلر اصفهان از شکستن رکورد تولید ماهانه محصول پرکلرین در شهریور ماه خبر داد و افزود: با استعانت از درگاه خداوند منان و با تکیه بر دانش، تعهد و توان فنی کارشناسان داخلی توانستیم با اعمال برخی تغییرات فرآیندی تولید پرکلرین را به ۵۴۷ تن در ماه افزایش دهیم.

معاون فنی و بهره برداری نیروکلر با ابزار خرسندی از دستیابی به این موفقّیت خاطر نشان شد: محصول پرکلرین یکی از محصولات استراتژیک بوده که چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای فرامرزی تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. از این رو توسعه واحد تولید پرکلرین و افزایش ظرفیت آن یکی از استراتژی ها کلان شرکت نیروکلر بوده که با اتکا به دانش و توان متخصصان داخلی و با به روزرسانی تکنولوژی در بخشهایی از قبیل فیلتراسیون و تغییر برخی پارامترهای فرآیندی در بخشهایی دیگر موفق شدیم با عبور از ۵۰۰ تن تولید در ماه، رکوردی جدید درتولید این محصول ثبت نماییم.

کریمی فرد در پایان ضمن اظهار امیدواری از تداوم و پایداری این میزان تولید تاکید کرد: بی شک نقش موثر همدلی وحمایت کارکنان  شرکت در بخشهای تولید،  تدارکات، پشتیبانی، فنی مهندسی، تعمیرات و نگهداری در رسیدن به این دستاورد کاملا مشهود است و جا دارد این موفّقیت را به مدیر عامل و سایر اعضای هیئت مدیره نیروکلر تبریک عرض نمایم