روز یک شنبه دوم آبان ماه دکتر زرندی، مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و دکتر رحیمی، رییس هیئت مدیره شرکت نیروکلر به همراه دکتر ضیایی، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی، مهندس ترابی، عضو هیئت مدیره شرکت نیروکلر و مهندس صالحی مدیر عامل شرکت نیروکلر از انبار و معادن نمک این شرکت واقع در دریاچه نمک آران و بیدگل بازدید نمودند.

در این بازدید، دکتر زرندی بر لزوم توسعه و زیر ساخت انبار و معادن تاکید و خاطر نشان شد: این دریاچه یکی از موهبتهای خدادادی است که با سرمایه گذاری درست و عاقلانه و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در آن می توان به افق ها جدید و روشنی در صنعت کشور و اشتغال زایی باز دست یافت.

دکتر رحیمی نیز ضمن آشنایی با مشکلات مربوط به انبار و معدن نمک گفت:  عمده مشکلات تامین نمک از دریاچه تا کارخانه مربوط به پروسه حمل و نقل آن به ویژه از محل دریاچه تا انبار نمک واقع در شهرستان آران و بیدگل است. بخشی از این مشکل به خاطر عواملی است که به شرکت نیروکلر مربوط نیست مانند :  عدم وجود زیر ساخت مناسب، شرایط نامطلوب جوی و غیره … . اما در حال حاضر نیز با تامین دو عدد کامیون کمپرسی و اجاره دادن آنه به شرط تملیک به رانندگان محلی بخش زیادی از این مشکلات و دغدغه های مربوط مرتفع و حل شده است.

علی صالحی نیز با تاکید بر این که بعد مسافت نباید تعیین کننده الویت رسیدگی به مشکلات انبار نمک باشد گفت: از بدو راه اندازی کارخانه، تامین به موقع نمک به عنوان خوراک اصلی کارخانه همواره از دغدغه های نیروکلر بوده است که امروزه با تلاش های آقای کرمپور، مشاور اجرایی شرکت، اقدامات خوبی در زمینه تامین، انبارش و رفع این دغدغه، صورت گرفته است. اما نباید به خاطر بعد مسافت، پیگیری های مربوط به مسایل واحد انبار نمک در الویتهای پایین‌‍تر قرار بگیرد چرا که هر گونه خللی که در زنجیره لجستیک نمک صورت بگیرد می تواند در میزان تولید کارخانه تاثیر گذار باشد.