علی میر سالاری، مدیر بازرگانی شرکت نیروکلر از ثبت رکورد فروش جدیدی در شهریور ماه امسال خبر داد و تصریح کرد:  فروش کلی شهریور امسال از مرز ۷۴۰ میلیارد ریال گذشت که در مقایسه با شهریور سال گذشته حدود ۷۳ درصد رشد داشته است که نشان دهنده استراتژیهای درست شرکت می باشد.

میرسالاری  با بیان اینکه در ۲ سال  گذشته گام‌های بزرگی در نیروکلر برداشته شده است،  تاکید کرد: با تغییر رویکرد مدیریت ارشد سازمان و تعیین استراتژی‌های جدید در دو سال گذشته تمام رکوردهای تولید، فروش و صادرات بارها و بارها  شکسته شده است و در حال حاضر شاهد دوران بی‌نظیری با رشد اکثر شاخص‌ها در نیروکلر هستیم. امسال نیز با بهره برداری از طرح‌های توسعه پرکلرین در مجمتع اصفهان  در برخی از شاخص‌ها خواهیم توانست رکوردهای جدیدی ثبت کنیم.

مدیر بازرگانی نیروکلر با مثبت ارزیابی کردن روند پیشرفت سایر پروژه‌های توسعه‌ای خاطر نشان کرد: موفقیت نیروکلر حاصل کار تیمی هماهنگ و منسجم، خرد جمعی و همدلی است که نمونه آن را در کمتر شرکت و سازمان دیگری می‌توان یافت و جا دارد از مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت نیروکلر که در دستیابی به این موفیقت‌ها نقش داشته‌اند تشکر نمایم.