روز دوشنبه ۱۱ مهر ماه سرهنگ کریمیان، فرمانده سپاه به همراه سرگرد کاظم‌زاده، فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان فلاورجان از شرکت نیروکلر بازدید به عمل آوردند. در این بازدید سرهنگ کریمیان در سخنرانی خود پس از اقامه نماز، با اشاره بر لزوم افزایش بصیرت ، تاکید کرد: امروزه دشمن با استفاده از جنگ نرم و رسانه‌های خود تلاش می‌کند دست آوردهای نظام را ناچیز و بذر ناامیدی را در سطح جامعه بپاشد. از این رو باید در جبهه تببین جهادگونه عمل کنیم و نگذاریم توطئه‌های دشمن به نتیجه برسد.

ایشان ضمن برشمردن برخی دستاوردهای نظامی سپاه، افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس ما آنقدر توان نظامی نداشتیم که بتوانیم برخی حملات دشمن را پاسخ بدهیم و تنها با توکل بر ائمه اطهار و غیرت جوانان و دلاوریهای رزمندگان جنگ را اداره می‌کردیم. اما امروز شاهد آن هستیم که در به لحاظ نظامی در سطح دنیا حرفی برای گفتن داریم و حتی به برخی از ابر قدرتهای جهان مانند روسیه تسلیحات نظامی صادر می‌کنیم.

در ادامه این بازدید، مهندس علی صالحی، مدیر عامل شرکت نیروکلر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ کریمیان به سمت فرماندهی سپاه فلاورجان، ایشان را با شرکت نیروکلر و دستاوردهای آن آشنا نمود.

در پاین نیز طرفین ضمن تاکید بر همکاری تعاملی مشترک و کمک به توسعه امنیت پایدار در شهرستان، در ارتباط با برنامه‌های مدنظر در این مورد گفتگو کردند.